Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Gebonden, 114 blz.
2006
Nederlandstalig
Academic
Service
EAN: 9789052615554
ISBN-10: 9052615551
Samenvatting
Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn. ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’ laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan
op een andere manier naar klanten kijken!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn lantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!
Klanten zijn eigenlijk nét mensen!
Korte recensie
Grappig en confronterend
Jos weet de gevoelige snaar precies te raken van iedere marketeer en ondernemer. Prachtig hoe hij de normale zaken onder de loep neemt en laat zien dat ze eigenlijk helemaal niet zo normaal zijn. Klanttevredenheidsonderzoek? Brochures? Tjah….wat heb je er nu echt aan? Jos zet ons allemaal een beetje terug op aarde. Ik moest steeds denken aan Youp van het Hek; ook grappig en confronterend. Jos schreeuwt alleen niet zo hard, en dat is maar goed ook.
Meer informatie en verkrijgbaarheid
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De 3 grote nadelen van bloggen (en de 4 nog grotere voordelen)
bloggen, de nadelen en de voordelen!
Marketingplan anno nu: schieten op bewegende doelen
Marketingplan anno nu: schieten op bewegende doelen. Hoe kom je tot een marketingplan dat beter werkt in de praktijk?
8 tips voor een overtuigende brochuretekst
Hoe schrijf ik een overtuigende brochuretekst, een brochure is marketing en sales dus ga er zorgvuldig mee om! lees de tips!
Toelichting e-mailmarketing richtlijnen 2012
E-mail richtlijnen voor emailmarketing die voldoet aan de wetten en regels van deze tijd.
Tooltip: Color Scheme Designer
Tooltip: Color Scheme Designer
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.