Klanten zijn eigenlijk nét mensen! – Jos Burgers

door Marcel Nanning | Last Updated:   22 september 2011

Jos Burgers

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Gebonden, 114 blz.
2006
Nederlandstalig
Academic
Service
EAN: 9789052615554
ISBN-10: 9052615551

 

Samenvatting

Iedereen heeft klanten; de één binnen de eigen organisatie, de ander daarbuiten. Wij bestaan bij de gratie van onze klanten, want uiteindelijk betalen zij ons salaris, de volgende vakantie of de nieuwe auto. Tenminste, als ze tevreden zijn. ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’ laat zien wat er zoal mis kan gaan in het contact met de klant, hoe u dit kunt voorkomen en hoe het óók kan. Met zijn scherpzinnige, humoristische columns houdt Jos Burgers u een spiegel voor. Wie zijn klanten denkt te kunnen verleiden met fraaie kleurenbrochures en dure woorden, zal versteld staan van de 100 eyeopeners in dit boek. U zult voortaan
op een andere manier naar klanten kijken!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen: ze willen aandacht en respect en het gevoel krijgen dat ze u kunnen vertrouwen. Wie zijn lantgerichtheid wil verbeteren, levert daarom niet alleen een product of dienst, maar vervult ook díé wensen van de klant – en niet alleen om nieuwe klanten binnen te halen. Want bedenk: wie nooit meer een klant kwijtraakt, krijgt het vanzelf heel erg druk!

Klanten zijn eigenlijk nét mensen!

Korte recensie

Grappig en confronterend
Jos weet de gevoelige snaar precies te raken van iedere marketeer en ondernemer. Prachtig hoe hij de normale zaken onder de loep neemt en laat zien dat ze eigenlijk helemaal niet zo normaal zijn. Klanttevredenheidsonderzoek? Brochures? Tjah….wat heb je er nu echt aan? Jos zet ons allemaal een beetje terug op aarde. Ik moest steeds denken aan Youp van het Hek; ook grappig en confronterend. Jos schreeuwt alleen niet zo hard, en dat is maar goed ook.

Meer informatie en verkrijgbaarheid

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.