Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een ‘gouden cirkel’ en de vraag “Waarom?”.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
B2B Marketing – Steve Minett
B2B Marketing - A radically different approach for business-to-business marketers
Leadofilie: het failliet van de trechter in marketing
Leadofilie: het failliet van de trechter in marketing
Pas op voor markt-autisme!! De kracht van marktfocus.
Hoe houd je focus op de markt en zorg je dat je de grip op de doelgroep niet verliest? lees hier hier in dit artikel.
Flip the Funnel met Joseph Jaffe
Hoe zet je de leadfunnel op z'n kop? Lees hier hoe Joseph Jaffe de funnel omgooit vanuit de klant met de relatie.
Nooit meer wachtwoorden vergeten
Tooltip voor wachtwoordbeveiliging en opslag, KeePass
Google ‘Search plus Your World’ in b2b
‘Search plus Your World’.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.