Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een âgouden cirkelâ en de vraag âWaarom?â.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Succesvolle b2b e-commerce begint bij content
Ook in B2B zit men niet stil. Om een succesvolle b2b e-commerce website te hebben, is rijke content onontbeerlijk.
Flip the Funnel met Joseph Jaffe
Hoe zet je de leadfunnel op z'n kop? Lees hier hoe Joseph Jaffe de funnel omgooit vanuit de klant met de relatie.
2012; het jaar van Enterprise Social Networks?
Enterprise Social Networks
Online adverteren ‘op maat’
Goed adverteren is het vermijden van âwasteâ. Voorkomen dus dat te veel lezers van je advertentie helemaal niet tot de doelgroep behoren.
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
Marketing met een honkbalknuppel
Van outbound naar inbound marketing: wat we kunnen leren van Field of Dreams
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.