Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een âgouden cirkelâ en de vraag âWaarom?â.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Pas op voor markt-autisme!! De kracht van marktfocus.
Hoe houd je focus op de markt en zorg je dat je de grip op de doelgroep niet verliest? lees hier hier in dit artikel.
NIMA B2B AWARD 2012
NIMA b2b Awards
Leadofilie: het failliet van de trechter in marketing
Leadofilie: het failliet van de trechter in marketing
Een parade van rare namen
Een parade van rare namen
B2B Marketing – Steve Minett
B2B Marketing - A radically different approach for business-to-business marketers
Het onzekere marktonderzoekpaard
Marktonderzoek is belangrijk en aan vernieuwing toe. In deze column legt Edwin Vlems uit hoe
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.