Inspiratie: Malcolm Gladwell, The strange tale of the Norden bombsight

door Marcel Nanning | Last Updated:   3 november 2011

malcolm gladwellEen geweldige TED presentatie door Malcolm Gladwell om er weer even aan herinnerd te worden dat het niet gaat om de nieuwe technieken, maar hoe we er mee omgaan. En; dat de praktijk altijd weerbarstiger is dan de theorie. Maclolm gebruikt ter inspiratie een prachtig voorbeeld uit de Tweede Wereld oorlog dat op meerdere vlakken een metafoor is voor de ontwikkelingen van nu, ook op het gebied van nieuwe media. Inspirerend.

 

 

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.