Elke organisatie heeft tegenwoordig wel een Facebookpagina. De organisatie probeert hiermee in contact te komen met doelgroepen en stakeholders. Dit contact brengt verschillende effecten met zich mee, maar welke effecten dit precies zijn, weet niemand. Harm ter Halle onderzoekt in welke mate Facebookpagina’s van organisaties effectief zijn, en welke effecten het heeft op het publiek van organisaties. Bovendien zal het onderzoek ook belangrijke implicaties bevatten voor online marketingstrategieen.
Facebook onderzoek & SWOCC
Het onderzoek wordt begeleid door een onderzoeker die verbonden is aan Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) en de Universiteit van Amsterdam.
Meedoen
Harm heeft respondenten nodig. Je kunt meedoen aan het onderzoek en ontvangt in ruil daarvoor gratis de onderzoeksresultaten. Laat op deze pagina je email adres achter, je ontvangt dan binnenkort twee keer een mail met het onderzoek.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Een A-merk heeft gewoon een beter communicatiebureau!
Wat maakt een a-merk? Ontdek in dit artikel dat het nog niet zo eenvoudig is om een a-merk te realiseren. Lees het artikel.
B2B heeft nog veel verbeterpotentieel in Digital Strategy
Digital Strategy
Nieuwe site vergelijkt drukwerk prijs, kwaliteit en levertijd
online vergelijk drukwerk prijs, kwaliteit en levertijd
Zijn kortingscodes nuttig voor B2B bedrijven?
B2B kortingscodes bieden interessante kansen om sales te boosten voor b2b bedrijven.
b2b marketing facts & figures in 4,5 minuut
b2b marketing facts
Beste Werkgevers 2013; SAS, ORMIT en Q42
Beste Werkgevers van Nederland 2013
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.