Tags: imago, marktonderzoek
Onlangs vroeg Referro om uw favoriete MKB bedrijf door te geven. Inmiddels is de TOP 25 klaar en kan er worden gestemd middels een POLL.
In tegenstelling tot het imago van de grote bekende ondernemingen zoals Apple, Rabobank, Philips, Google, etc…, is er over het imago van het MKB nauwelijks iets bekend. Daarom lijkt het Referro aardig om te onderzoeken of er belangstelling is om dit in kaart te brengen. Tot nu toe was er veel belangstelling, na de uitslag (28 juni) kijkt Referro of ze komend jaar een serieus onderzoek kunnen starten in samenwerking met een intermediaire organisatie op gebied van imago en MKB. Om te stemmen, klik hier.
Wilt u meer weten over dit initiatief? Klik hier.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Het onzekere marktonderzoekpaard
Marktonderzoek is belangrijk en aan vernieuwing toe. In deze column legt Edwin Vlems uit hoe
Gevolgen coronacrisis voor de huizenmarkt
Coronacrisis komt in een huizenmarkt met een lage hypotheekrente, een krapte op de woningmarkt, veel spaargeld en lage spaarrentes. Hoe zit dat in 2021?
Onderzoek: Nederlanders krijgen jaarlijks 210 zakelijke tips via mond-tot-mondreclame
Onderzoek: Nederlanders krijgen jaarlijks 210 zakelijke tips via mond-tot-mondreclame. Resultaten van de Nationale Marketingtelling
The Split: Marktonderzoek in een identiteitscrisis
Marktonderzoek
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.