Tags: persbericht
Voor de Marketeer of the Year 2013 Award van PIM en Tijdschrift voor Marketing komen dit jaar drie genomineerden in aanmerking:
Robert Bohemen, CMO De Bijenkorf. Bohemen begon zes jaar geleden als marketingdirecteur bij De Bijenkorf. Volgens de jury heeft hij bij het warenhuis -tegen de stroom in- de stap naar digitaal gemaakt. âIn Bohemenâs visie draait het allemaal om de klant en om omnichannel.â
Nico Rijkhoff, director brand bij Ziggo. Rijkhoff bouwde vanaf 2008 het Ziggo-merk op van regiospeler naar standaard in de Nederlandse markt. Van kabelaanbieder naar aanbieder van entertainment en beleving. âMet Ziggo Dome als meest in het oog springende bewijs voor de nieuwe positie.â
Roel Welsing, hoofd marketing Triodos Bank. Heeft marketing bij deze bank from scratch opgebouwd, zijn budget is bescheiden ten opzichte van de concurrent. Toch weet hij de Nederlandse consument een stuk beter aan te spreken. âVanaf 2012 staat er een gebalanceerd merk, een echte bank, zonder de missie van het eerste uur uit het oog te verliezenâ, aldus de jury.
De jury buigt zich de komende tijd over de cases van de drie kandidaten, waarbij drie criteria leidend zijn: is er sprake van marketingsucces, zijn er innovaties in marketing Ă©n is de marketingkracht bovengemiddeld? Met andere woorden: kan deze marketeer marketing zijn rechtmatige plek in de directiekamer geven?
Uitreiking 29 mei tijdens het Marketeer of the Year-event
Tijdens het Marketeer of the Year-event, presenteren de drie genomineerden in het Coolbrands House in Amsterdam hun case, en wordt de winnaar bekend gemaakt. Voor het eerst mag ook het publiek samen met de jury mee bepalen wie de uiteindelijke winnaar wordt. Het programma van Marketeer of the Year start om 17.00 uur en zal aangevuld worden met een internationale topspreker, die begin april bekend wordt gemaakt. Het evenement zal in het teken staan van marketing leadership.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Maqqie haalt 4 miljoen euro aan investeringen op
Wat Spotify is voor muziek, wordt Maqqie voor de arbeidsmarkt. En daar is extra in geĂŻnvesteerd! Lees dit persbericht.
Beste Werkgevers 2013; SAS, ORMIT en Q42
Beste Werkgevers van Nederland 2013
Nieuwe Accountmanager Sales Business Efteling: Jochen van Eijck
Nieuwe Accountmanager Sales Business Efteling
Brand Expedition: Eerste video voorleesboek op YouTube
brand expedition op youtube
Adformatie Groep neemt Tijdschrift voor Marketing over van NIMA
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.