Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. B2B marketingbureau spotONvision zet als organisator van het formum, in samenwerking met BBP Media, de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights en maakt op 13 maart 2014 in âDeFabriqueâ te Utrecht de winnaar bekend.
Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is âthe place to beâ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.
De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.
Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.
Klik hier voor meer informatie over het b2b markering forum 2014 en de b2b award 2014.Â
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
5 manieren om je evenementenlocatie naar een hoger niveau te tillen
5 manieren om je evenementenlocatie naar een hoger niveau te tillen. Gebruik onze tips om op te vallen en klanten te binden.
De motor achter elke grote B2B Omnichannel ervaring
De motor achter elke grote B2B Omnichannel ervaring
Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijfâ
âIk vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.â
Een B2b bureau selecteren? 5 tips!
Een aantal tips voor het selecteren van een geschikt bureau voor jouw business-to-business klus.
Online leadgeneratie in B2B: moet jij ook meedoen?
In B2B staat online leadgeneratie nog een beetje in zijn kinderschoenen. Moet jij ook aan de slag met online leadgeneratie?
âContentmarketing is de lopende band van marketing gewordenâ
Contentmarketing is de lopende band van marketing geworden: een verslag van marketingprofs.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.