Meer succes door scherpe bureaubriefing

door Marcel Nanning | Last Updated:   12 september 2011

checklist briefing bureauHet succes van een b2b marketing campagne hangt grotendeels af van de bureaubriefing. Door jezelf te houden aan een format, dwing je jezelf om goed na te denken over de campagne en de gewenste resultaten. Door een briefing goed voor te bereiden en de verwachtingen af te stemmen met het bureau, zul je eerder aangenaam verrast worden.

Bijgaand een checklist om een volledige briefing samen te stellen. Ieder bureau is anders en pakt zaken anders aan, betrek bureau’s hier dus ook in en vraag hoe ze gebriefd willen worden.

Briefing checklist reclamebureau

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.