Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een ‘gouden cirkel’ en de vraag “Waarom?”.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
B2B Marketing – Steve Minett
B2B Marketing - A radically different approach for business-to-business marketers
Nooit meer wachtwoorden vergeten
Tooltip voor wachtwoordbeveiliging en opslag, KeePass
Prove Everything or Die
Marketing Measurement: je zult als marketeer alles moeten aantonen. Welke metrics gebruik jij en hoe zorg je voor een goede balans?
Pas op voor markt-autisme!! De kracht van marktfocus.
Hoe houd je focus op de markt en zorg je dat je de grip op de doelgroep niet verliest? lees hier hier in dit artikel.
Marketing met een honkbalknuppel
Van outbound naar inbound marketing: wat we kunnen leren van Field of Dreams

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.