Op 15 september vindt ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ‘t Spant in Bussum. Tijdens dit kennisevent wordt u aan de hand genomen op (klant)reis en laat je je inspireren door internationale keynotes en aansprekende cases van onder andere KPN, T-Mobile, NLE en Transavia. Deze dag is ideaal voor directieleden en marketing- en salesmanagers om kennis en inspiratie op te doen richting customer excellence en een volgende stap willen zetten met Customer Experience Management.
CX en CRM in branches zoals bouw, zorg en telecom
Wilt u een klant- en CRM-strategie opzetten? Hoe kunt u uw sales- en pricing-processen verbeteren? Hoe haalt u meer uit uw bestaande CRM-omgeving en past u het toe om de customer experience te verbeteren? Hoe kunt u klantloyaliteit verbeteren? En wat is de ROI hiervan? Dit zijn enkele vragen waar u op ‘Customer Experience & CRM in 1 Day” een antwoord krijgt.
In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen CRM-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social CRM, customer intelligence, customer experience management, social selling en marketing automation.
Het opdoen van kennis en het verkrijgen van inzicht kan bij uitstek door te kijken hoe een ander het doet. Of zoals Albert Einstein het ooit verwoordde: “Het opstellen van een nieuwe theorie is niet hetzelfde als het slopen van een oude schuur om op die plaats een wolkenkrabber te bouwen. Het lijkt veel meer op het beklimmen van een berg, waarbij we nieuwe en weidse gezichten aanschouwen en waarbij we onverwachte verbindingen ontdekken tussen ons uitgangspunt en zijn rijke omgeving.” Het bezoeken van evenementen waar marketeers hun bevindingen uit de dagelijkse praktijk delen met de toehoorders is dan ook een uitstekende voedingsbodem voor het verwerven van nieuwe inzichten.
Sprekers ‘Customer Experience en CRM in 1 Day’
Met 3 keynotes en 18 sessies en verschillende roundtables biedt het programma een divers aanbod aan informatie.
Zo komt Daan Noordeloos van Transavia uitleggen hoe Customer centricity en customer experience strategisch dé manieren zijn om het verschil te maken. Hij legt uit wat ervoor nodig is én wat de ROI hiervan is.
Phil Winters, gerenomeerd klantstrateeg en auteur van ‘Customer Impact’, legt uit hoe vanuit het klantperspectief potentiële klanten effectief bereikt kunnen worden voordat de beslissing is genomen. In zijn presentatie bespreekt hij hoe u de belangrijke momenten, die plaatsvinden voordat traditionele marketing zich bewust is van de (potentiële) afwegingen van de klant, kunt identificeren en kunt beïnvloeden.
Naast deze cases komen er sprekers van bedrijven als NLE, NN, RET en KPN. Specifieke praktijkvoorbeelden uit business-to-business-markten worden onder andere gegeven door Gyproc Saint-Gobain en T-Mobile.
Bekijk hier alle sprekers.
Voor wie?
Naar ”Customer Experience & CRM in 1 Day’ komen 400 CX- en CRM-professionals. Het programma is vooral opgesteld voor business decision makers, maar ook voor technical decision makers zijn er specifieke sessies. Het programma is zorgvuldig samengesteld voor functies als chief executive officer (CEO), chief customer officer (CCO), algemeen directeur, head/vp of the customer, CRM-director, CRM-manager, marketing- en salesdirecteur, marketingmanager, salesmanager, brand director, chief information officer (CIO), contact center manager, customer service manager, e-business manager, customer experience managers, database-marketeer en CRM-professional.
In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen CRM-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social CRM, customer intelligence, customer experience management, customer service, social selling, mobile CRM, campagne management en big data.
Allemaal met dezelfde vraag: hoe pas ik customer experience toe aan de hand van customer relationship management en bereik ik customer excellence?
Korting
Als mediapartner van ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ mogen we € 75,00 korting bieden op een toegangskaartje. Gebruik deze code bij bestellen: B2BCRM75. Inschrijven kan hier.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Customer Relationship Management: 9 valkuilen en tips om het perfecte CRM-systeem te kiezen
een aantal valkuilen bij het uitrollen van een CRM-strategie en het kiezen van een nieuw CRM-systeem voor jouw organisatie; lees ze hier
CRM in 1 day 2016: een dag vol klantbeleving & inspiratie
CRM in 1 day 2016: een dag vol klantbeleving & inspiratie
Tips om een goede relatie met je klanten op te bouwen en te behouden
Tips om een goede relatie met je klanten op te bouwen en te behouden. Ga voor langdurige en bestendige relaties met deze tips!
Hoe je een evenement op locatie gebruikt als marketinginstrument
Gebruik deze tips om jouw evenement op locatie strategisch in te zetten in jouw marketingplannen. Lees verder!
Verslag Marketing en Technology 2015 in NEMO Science Center
Verslag Marketing en Technology 2015 in NEMO Science Center
Op zoek naar nieuwe b2b-inzichten? Bezoek met korting het B2B E-commerce Congres op 28 oktober
B2B E-commerce Congres
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.