Digital Trendrapport voor Groothandels- en Productiebedrijven: ‘Tapping into Potential’

door Marcel Nanning | Last Updated:   10 oktober 2017

Gratis Download: ‘Tapping into Potential’

De concurrentie tussen b2b bedrijven kan heftig zijn. Wie in nieuwe technologie investeert om de Customer Experience van eindgebruikers te verbeteren heeft de mogelijkheid een sterke concurrentiepositie te verkrijgen. Maar verandering brengt uitdagingen met zich mee. Zeker als het gaat om digitale veranderingen.

B2B Online heeft bij meer dan 100 groothandels- en productiebedrijven onderzocht wat de grootste online uitdagingen zijn rondom Sales en Marketing in deze branches. Hoe adopteren uw branchegenoten digitale strategieën en welke uitdagingen doen zich voor in de productie en groothandel sectoren? Hoe staat het met e-commerce platform ontwikkeling, data flow en integratie uitdagingen?

Download hier het rapport en lees:

  • Welke leveranciers worden gekozen door uw branchegenoten?

  • Zijn uw branchegenoten klaar voor GDPR (de nieuwe data- en privacy wetgeving). Waar staat u in relatie tot uw branchegenoten?

  • Wat zijn de meest overtuigende distributie strategieën in uw branche?

  • Vormen marktplaatsen een bedreiging voor u en uw branchegenoten?

  • Wat is de status van data en analytics in uw markt? Hoeveel wordt er geïnvesteerd en waar liggen de kansen?

Dit rapport wordt aangeboden door: B2B Online 2017, het marketing event voor digitale koplopers in de productie en groothandel.

P.S.

Dit rapport komt aan bod tijdens Europa’s enige event voor digitale koplopers in de productie en groothandel branche: B2B Online 2017 in Amsterdam. Kijk hier voor de agenda en houd de updates in de gaten via LinkedIn. Lezers van b2bmarketeers.nl ontvangen 15% korting op hun tickets als ze online boeken met deze code: “B2BMB2B17”

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.