Connecting the Dots in B2B
De klant centraal zetten, wie wil het niet? Maar het blijkt lastig, en bovendien leidt het niet altijd tot het gewenste succes. We starten te vaak vanuit onze eigen invalshoek en niet vanuit die van de klant. Hoe organiseren we onze marketingactiviteiten op een geïntegreerde manier rondom de customer journey? En hoe geven we invulling aan onze marketingplannen zodat de klant hier echt profijt van heeft?
Marketing afstemmen op de customer journey vraagt om een volledige en naadloze integratie van marketing, sales en communicatie. Maar hoe doen we dit? ‘How do we connect the dots?’ Tijdens het B2B Marketing Forum 2018 zetten ambitieuze B2B-marketeers samen de lijntjes uit. Inspiratie en interactie staan deze dag centraal. Ben jij erbij?
We vullen de dag met inspirerende sprekers, hands-on workshops en kennissessies. Je leert meer over:
Doe mee aan het B2B Marketing Forum op 15 maart 2018 en leer meer over een geïntegreerde B2B-marketingaanpak met ‘Connecting the Dots’.
WAT KUN JE VERWACHTEN?
INSPIRATION
Topsprekers, sparren tijdens hands-on workshops, inzicht krijgen in de nieuwste trends en de B2B Marketing Awards. De dag is vol van inspiratie!
LEARNING
Tijdens deze dag luisteren we niet alleen, maar gaan we hands-on aan de slag in verschillende workshops en masterclasses.
NETWORKING
Tijdens het B2B Marketing Forum kun je op een ongedwongen manier je doelgroep ontmoeten. Ontmoet honderden B2B marketing decision makers op 1 dag!
Het thema van de dag is Connecting The Dots.
De ochtend start met inspirerende keynotes die in de middag meteen toepasbaar zijn tijdens de hands-on workshops en masterclasses. Hier zetten ambitieuze B2B-marketeers samen de lijntjes uit.
We bieden onze deelnemers ook: