B2B online e-commerce report: The Perfect Platform

door Marcel Nanning | Last Updated:   25 oktober 2018

B2B e-commerce zit in de lift. En de klant verwacht steeds meer van een B2B e-commerce platform. Met de toenemende concurrentie worden groothandels en productiebedrijven bewogen tot actie. Op welke manier kan er door gepersonaliseerde, gerichte content voordeel worden behaald. En hoe stroomlijn je de verschillende platforms om de beste klantervaring neer te zetten op een efficiënte manier? 

Het onlangs verschenen rapport van B2B Online gaat hier op in. Dit rapport komt ieder jaar uit rondom het B2B Online event van WBR Insights en wordt naar b2bmarketeers.nl verstuurd ter inzage.

100 Chief Executive Officers, Chief Digital Officers en Chief Innovation Officers van verschillende B2B organisaties wereldwijd zijn gevraagd hoe ze investeren, welke opkomende technologieën relevant zijn en welke rol cultuur speelt in de nodige transformatie. Een aantal opvallende conclusies:

 

 

Daarnaast staan er commentaren in van o.a. Robertvan Geffen, Seniort Director, Global Head of B2B Digital & Activation bij Philips en Devashish Saxena, Groep VP, Global e-Commerce and Multichannel Convergence bij Rexel.

Het gehele rapport is te downloaden via WBR: The Perfect Platform – A B2B Online report

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.