Tags: content marketing, event
Van 6 tot en met 10 oktober organiseert Content Marketing specialist Mediaforta het volledig gratis Digital Content Marketing Congress 2014, kortweg DCMC2014. Via inspirerende sessies van onder meer de Amerikaanse content marketing specialist Joe Pulizzi kan je als deelnemer tijdens dit congres een pak informatie vergaren over de actuele trends in digitale content marketing. Wat mag je als deelnemer aan het congres verwachten?
DCMC2014 … wat?
Het Digital Content Marketing Congress is een congres over digitale content marketing, dat focust op de meerwaarde die het inzetten van digitale content kan genereren. Dit gebeurt aan de hand van sessies rond digitale kanalen, maar ook met cases van bedrijven die op een succesvolle manier deze kanalen weten in te zetten.
DCMC2014 … wie?
DCMC2014 programmeert een reeks van specialisten uit de digitale content marketing sector. Klinkende namen zijn Joe Pulizzi of Marcel Molenaar, maar het is ook uitkijken naar Suzanne Bakker (Universiteit Amsterdam), Bert Van Wassenhove (auteur van ‘Een Digitaal Marketingplan in 100 dagen’, Bert Marievoet (Twitter), Lien Brusselmans (Engagor) of Guy Van Mol (Audi). Bekijk de sprekerslijst voor een totaaloverzicht.
DCMC2014 … waar?
Voor DCMC2014 hoef je je als deelnemer niet naar een congresruimte te verplaatsen. DCMC2014 is niet enkel een congres over digitale content, het is ook een digitaal congres. Via livestream kan je als deelnemer tijdens de middaguren sessies van sprekers uit binnen- en buitenland volgen.
DCMC2014 … wanneer?
DCMC2014 vindt net zoals DCMC2013 plaats tijdens de eerste week van oktober. De eerste sprekers bijten de spits af op 6 oktober 2014, de laatste op 10 oktober. De sessies staan ingepland om 12u15 en 13u15.
DCMC2014 … hoe?
DCMC2014 is een gratis congres waarvoor je je enkel vooraf hoeft te registreren. Dat kan op onze inschrijvingspagina. Deelnemers krijgen een bevestiging in hun mailbox en vernemen waar ze de sessies zullen kunnen volgen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De belangrijkste valkuilen in B2B-contentmarketing
Trap jij in deze valkuilen van contentmarketing? De meeste bedrijven doen wel iets met content maar trappen vaak in dezelfde val!
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
Customer experience: belangrijke uitdagingen voor B2B-organisaties
Customer experience, of CX zoals de algemeen aanvaarde afkorting luidt, is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden voor B2B-organisaties.
B2B marketing trends 2024: de belangrijkste ontwikkelingen
Welke b2b marketing trends komen er op je af in 2023? In dit artikel bespreken we de belangrijkste ontwikkelingen. Lees snel door!
EMERCE B2B Digital: Go or No-Go?
EMERCE B2B Digital: Go or No-Go? Een verslag van de editie in 2023 over funnels, AI, sales & marketing en meer!
Hoe je een evenement op locatie gebruikt als marketinginstrument
Gebruik deze tips om jouw evenement op locatie strategisch in te zetten in jouw marketingplannen. Lees verder!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.