Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit Ă©n de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron:Â Blueglass
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De content-sprokkelaar en de meerkoppige draak
De Content-sprokkelaar en de meerkoppige draak
Vijf bronnen voor killer b2b content waar je nog niet aan gedacht hebt
Juicy b2b content genereren is niet eenvoudig. Aan de marketeer de taak om zichzelf uit te dagen om sterkere content te produceren
B2B marketing trends 2024: de belangrijkste ontwikkelingen
Welke b2b marketing trends komen er op je af in 2023? In dit artikel bespreken we de belangrijkste ontwikkelingen. Lees snel door!
Content Marketing; wat is jouw verhaal?
content marketing verhaal
B2B contentmarketing in beweging: aantoonbaar bijdragen aan de business
B2B content marketing in beweging: aantoonbaar bijdragen aan een betere business
“Met onze kennis van Facilitair Management trekken we klanten en collega’s aan”
Interview: Han Strijbos, Marketing Manager bij Facilitair Management bedrijf HEYDAY over Inbound Marketing en Content Marketing in B2B
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.