Op 15 september vindt ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ plaatst in ‘t Spant in Bussum. Tijdens dit kennisevent wordt u aan de hand genomen op (klant)reis en laat je je inspireren door internationale keynotes en aansprekende cases van onder andere KPN, T-Mobile, NLE en Transavia. Deze dag is ideaal voor directieleden en marketing- en salesmanagers om kennis en inspiratie op te doen richting customer excellence en een volgende stap willen zetten met Customer Experience Management.
CX en CRM in branches zoals bouw, zorg en telecom
Wilt u een klant- en CRM-strategie opzetten? Hoe kunt u uw sales- en pricing-processen verbeteren? Hoe haalt u meer uit uw bestaande CRM-omgeving en past u het toe om de customer experience te verbeteren? Hoe kunt u klantloyaliteit verbeteren? En wat is de ROI hiervan? Dit zijn enkele vragen waar u op ‘Customer Experience & CRM in 1 Day” een antwoord krijgt.
In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen CRM-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social CRM, customer intelligence, customer experience management, social selling en marketing automation.
Het opdoen van kennis en het verkrijgen van inzicht kan bij uitstek door te kijken hoe een ander het doet. Of zoals Albert Einstein het ooit verwoordde: “Het opstellen van een nieuwe theorie is niet hetzelfde als het slopen van een oude schuur om op die plaats een wolkenkrabber te bouwen. Het lijkt veel meer op het beklimmen van een berg, waarbij we nieuwe en weidse gezichten aanschouwen en waarbij we onverwachte verbindingen ontdekken tussen ons uitgangspunt en zijn rijke omgeving.” Het bezoeken van evenementen waar marketeers hun bevindingen uit de dagelijkse praktijk delen met de toehoorders is dan ook een uitstekende voedingsbodem voor het verwerven van nieuwe inzichten.
Sprekers ‘Customer Experience en CRM in 1 Day’
Met 3 keynotes en 18 sessies en verschillende roundtables biedt het programma een divers aanbod aan informatie.
Zo komt Daan Noordeloos van Transavia uitleggen hoe Customer centricity en customer experience strategisch dé manieren zijn om het verschil te maken. Hij legt uit wat ervoor nodig is én wat de ROI hiervan is.
Phil Winters, gerenomeerd klantstrateeg en auteur van ‘Customer Impact’, legt uit hoe vanuit het klantperspectief potentiële klanten effectief bereikt kunnen worden voordat de beslissing is genomen. In zijn presentatie bespreekt hij hoe u de belangrijke momenten, die plaatsvinden voordat traditionele marketing zich bewust is van de (potentiële) afwegingen van de klant, kunt identificeren en kunt beïnvloeden.
Naast deze cases komen er sprekers van bedrijven als NLE, NN, RET en KPN. Specifieke praktijkvoorbeelden uit business-to-business-markten worden onder andere gegeven door Gyproc Saint-Gobain en T-Mobile.
Bekijk hier alle sprekers.
Voor wie?
Naar ”Customer Experience & CRM in 1 Day’ komen 400 CX- en CRM-professionals. Het programma is vooral opgesteld voor business decision makers, maar ook voor technical decision makers zijn er specifieke sessies. Het programma is zorgvuldig samengesteld voor functies als chief executive officer (CEO), chief customer officer (CCO), algemeen directeur, head/vp of the customer, CRM-director, CRM-manager, marketing- en salesdirecteur, marketingmanager, salesmanager, brand director, chief information officer (CIO), contact center manager, customer service manager, e-business manager, customer experience managers, database-marketeer en CRM-professional.
In een zorgvuldig samengesteld programma worden door verschillende organisaties branche-ervaringen gedeeld en komen CRM-aspecten op het gebied van strategie en verandermanagement aan bod. Er zijn tracks over onder andere social CRM, customer intelligence, customer experience management, customer service, social selling, mobile CRM, campagne management en big data.
Allemaal met dezelfde vraag: hoe pas ik customer experience toe aan de hand van customer relationship management en bereik ik customer excellence?
Korting
Als mediapartner van ‘Customer Experience & CRM in 1 Day’ mogen we € 75,00 korting bieden op een toegangskaartje. Gebruik deze code bij bestellen: B2BCRM75. Inschrijven kan hier.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De kracht van een CRM roadmap: waarom jij er een nodig hebt voor 2024
Een CRM-roadmap is een cruciaal instrument dat de toekomstige richting aangeeft van de CRM-strategie van een organisatie.
Gripp review: houd grip op je organisatie met deze software voor bureaus
Op zoek naar een Gripp review? Ontdek of deze software jouw organisatie laat groeien. ✅ Lees mijn persoonlijke review.
Essentiële CRM-data voor elk bedrijf
Met de juiste CRM-data heb jij goud in handen. Wat is CRM-data en hoe zorg je dat jouw CRM software beschikt over goede CRM-gegevens?
Funnel CRM: een frisse wind in het CRM landschap (review)
Een voorbeeld van een CRM-systeem is Funnel CRM; een kleurrijke gebruiksvriendelijke tool voor MKB en ZZP'ers. (een review)
Beware! 9 valkuilen bij het selecteren van MKB CRM software
valkuilen bij het selecteren van MKB CRM software inclusief tips en concrete voorbeelden. Lees snel verder en kies de juiste CRM route!
Het belang van CRM-systemen voor kleinere bedrijven: groei en succes
Het belang van CRM-systemen voor kleinere bedrijven: groei en succes: tips, inzichten en voorbeelden van toepassingen
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.