NIMA fail of marketingstunt?

door Marcel Nanning | Last Updated:   27 augustus 2014

Tags:

Deze mail kreeg ik als abonnee van de nieuwsbrief. NIMA;  de autoriteit op Marketinggebied in Nederland (is dat eigenlijk nog zo?). NIMA ontnodigt mij (Bedankt Mark voor deze treffende term) voor een event waar ik me niet voor ingeschreven hebt. Niet alleen mag ik niet meer komen, ik krijg ook een trap na want ik ben blijkbaar geen Marketing Professional. Oke, ik draag volgens NIMA niet die specifieke titel. Is dit een fail of een marketingstunt?

Erg verwarrend en een typisch gevalletje; van de regen in de drup. Als NIMA niets had gestuurd, had ik het nooit geweten en was er niets aan de hand. En een betere oplossing; het evenement verbreden qua doelgroep en de ‘professionals’ maatwerk geven op breakoutsessies of i.d.

PS. Waar is de personalisatie? Bij de timmerman thuis…zullen we maar zeggen.

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.