Hoe zorgt u dat klanten klant blijven? Sterker nog, dat klanten niet alleen terugkomen maar ook uw bedrijf, product of dienst aanbevelen bij anderen? Daar waar eerst ‘service’ werd gezien als de manier om u te onderscheiden van de concurrent, lijkt nu ‘klantbeleving’ die plek te hebben ingenomen.
Maar hoe levert u een goede customer experience? Wat is dat eigenlijk en wat komt daarbij kijken? Wat is de rol van CRM binnen customer experience. Hoe levert u een top klantbeleving in een multichannel omgeving? En wat is de rol van het merk hierin? Wat zijn inspirerende cases en learnings in dit jonge vakgebied?
Tijdens Customer Experience en CRM in 1 Day nemen we u graag mee op (klant)reis en gaan we uitgebreid in op de vele onderdelen zoals customer journey mapping, agile CX, business cases, klantstrategie, CRM, managen van CX en CRM programma’s, B2B in cx, persona’s, en klantwaarde. Aan de hand van inspirerende, internationale keynotes, aansprekende cases en praktische workshops zet u de volgende stap met customer experience management met als eindbestemming Customer Excellence.
Het programma van CRM in 1 day is vooral opgesteld voor business decision makers. Ook voor technical decision makers zijn er specifieke sessies. Het programma van CRM in 1 day is zorgvuldig samengesteld voor functies als: chief executive officer (ceo), chief customer officer (cco), algemeen directeur, head/vp of customer, crm director, crm manager, marketing- en sales directeur, marketing manager, sales manager, brand director, chief information officer (cio), contact center manager, customer service manager, e-business manager, customer experience managers, database marketeer en crm professional.
Afgelopen edities waren onder andere managers en eindgebruikers van de volgende bedrijven als bezoeker ter gast: Ernst & Young, Robeco, Rabobank, Telegraaf Media, Allianz Nederland Groep NV, ANWB, FrieslandCampina, IKEA, AEGON, DeliXL, Air France KLM, KPN, NS Hispeed, V&D, PWC, PostNL en vele anderen.
Dag vol met cases, kennis, inspiratie en netwerken
Mede dankzij de sponsoren van dit evenement kunt u voor slechts €295,– (excl. BTW) deelnemen aan deze studiedag. Uiteraard wordt u uitgebreid voorzien van koffie, thee, drankjes, lunch en is er voor u gratis parkeergelegenheid. Als deelnemer maakt u tevens kans op een gratis post HBO customer experience en journey management opleiding.
*Groepskorting
Als u met 4 of meer personen van één organisatie wilt deelnemen, kunt u profiteren van een aantrekkelijke korting. E-mail de gegevens van de 4 personen naar service@customertalk.nl en wij zorgen dat u wordt aangemeld.
b2bmarketeers.nl mag als mediapartner maar liefst €75,- korting aanbieden op reguliere kaarten onder vermelding van deze kortingscode: B2BCRM75.
Iedere deelnemer krijgt een gratis toolkit mee naar huis waarmee u praktisch aan de slag kunt en u zich verder kunt verdiepen. De toolkit bevat:
De digitale toolkit is na het evenement online benaderbaar