Hét digital marketingevent met cases van oa. Bol.com, ANWB & Moneyou
The next step in digitalisering staat centraal tijdens de tiende editie van Digital Marketing 1 Day. Ontdek alles over growth hacking, influencer marketing, AR & VR, block chain en marketplaces. Een interactieve dag met keynotes, verschillende sessies, workshops en netwerkmogelijkheden. Met cases van oa. Moneyou, ANWB, Bol.com, Staples, Albert Heijn, en het Van Gogh Museum.
Kom donderdag 22 november 2018 naar de tiende editie van Digital Marketing in 1 Day!
Als relatie van b2bmarketeers ontvang je €50,- korting met code B2BDIM50.
Tien jaar succesvol
The next step in digitalisering staat centraal tijdens de tiende editie van Digital Marketing in 1 Day. Ontdek alles over growth hacking, influencer marketing, block chain en marketplaces.
Topsprekers
Experts en marketingprofessionals delen hun ‘lessons learned’ en beste praktijkvoorbeelden. Met de uitreiking van de Innovatie Award en de verkiezing van Digital Marketing Professional van 2018.
#dimday18
Deze inspirerende dag vindt plaats in een actieve setting met doorlopende sessies, interviews, stand-up sessies tijdens de lunch en workshops. Netwerk met vakgenoten en aan het eind van de dag ben je klaar voor de next step.
Hot topics
De eerste keynotes sprekers zijn bekend. Hando Sinisalu laat je inspireren door de beste internationale digitale marketingcampagnes en Noud van Alem laat je zien hoe je succesvol je bedrijf laat groeien door growth hacking.