Laden Evenementen

« Alle Evenementen

  • Dit evenement is voorbij.

Performance Marketing Insight Event Berlijn – 24 Juni 2014

24 juni 2014 @ 08:00 - 25 juni 2014 @ 17:00

€595
Performance Marketing Insight Event Berlijn

Bristol / Berlijn – 10 juni 2014 – Huidige trends in performance marketing, zoals display advertising, online video en mobile apps worden uitgebreid belicht tijdens de Performance Marketing Insights beurs in Berlijn.  Rond de 1000 performance marketeers komen samen in het Estrel Hotel voor een ‘who is who’ in performance marketing. Hoofdsponsors Zanox en Tradedoubler vormen samen met andere toonaangevende bedrijven, merken en ontwikkelaars van technologie en 1000 performance marketeers het toneel van ‘who is who’ in performance marketing.

De volledige deelnemerslijst: http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/exhibitors/.

Agenda Performance Marketing Insights Event

Nieuwe cijfers van Mary Meeker, befaamd venture capitalist en web expert, wijzen naar Rusland, Frankrijk, Italië en Frankrijk als de belangrijkste landen als het gaat om het gebruik van internet. Een speciaal expert panel over European Expansion zal achtergronden en feiten delen over uitbreiding in of naar deze gebieden.  Maar dit jaar zullen meerdere paneldiscussies diverse onderwerpen aankaarten die relevant zijn voor performance marketeers over de hele wereld. Deelnemers kunnen rekenen op veel tips en direct toepasbare kennis als ze na de beurs naar huis terugkeren.

Het effectief toepassen en uitzetten van apps is een ander spraakmakend onderwerp in de wereld van performance marketing. Aangejaagd door de continu groeiende populariteit van apps uit de Apple App Store en Google Play. Voor ontwikkelaars betekent de toenemende stroom nieuwe apps en app-ontwikkelsoftware dat het nog moeilijker is hun creaties om te zetten in financieel succes. PMI: Europe’s experts zijn ter plekke aanwezig om advies uit te brengen over waar de kansen liggen in zo’n overvolle markt.

Om in het thema van kansen te blijven: tijdens het evenement zullen ook insider tips gedeeld worden over hoe gegevens gebruikt kunnen worden voor succesvolle display campagnes. Een panel bestaande uit vertegenwoordigers van Facebook en GDM Digital gaat uitgebreid in op het toepassen van graphical placements die, zoals onlangs benadrukt door het Internet Advertising Bureau en PricewaterhouseCoopers, goed waren voor 30% van alle advertentie-uitgaven in het Verenigd Koninkrijk in 2013. Met de komende lancering van Google Panda 4.0 is het voor bedrijven ook handig te weten hoe ze een Google Search penalty te boven komen. Het gebruik van Youtube als nog een alternatief performance-based kanaal zal uitgebreid worden toegelicht door Richard Hartigan, Industry Manager of Technology bij de eigenaar van Youtube; Google.

De volledige agenda: http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/agenda/1/

Keynote van David Rowan

Op de agenda in Berlijn staan meer dan 75 sprekers die hun licht werpen op een breed scala onderwerpen. Als afsluiting staat op de tweede dag een keynote toespraak gepland David Rowan, journalist voor o.a. Wired Magazine.  In zijn keynote gaat hij in op hoe internet zich verhoudt tot alles en hoe het de brug slaat tussen alle aangesloten apparaten. Hij bekijkt ook de rol van de moderne ondernemer in het voortdurend veranderende gezicht van marketing. Een aspect van online advertising dat volgens Rowan nog relatief onbekend is, maar eenzelfde invloed heeft, is de groei van hacking. Hij gaat hier uitgebreider op in tijdens zijn toespraak. Vooruitlopend op zijn aanwezigheid in Berlijn zei Rowan het volgende: “In een wereld van alom vertegenwoordigde gegevens, nieuwe inzichten in consumentenpsychologie en een mentaliteit van constant testen en herhalen komen online bedrijven er achter dat ze hun groei kunnen stimuleren met behulp van de juiste tools die doen wat klassieke reclame en marketing ooit deden. Hiervoor moet je ook de kansen zien van de groei van hacking. Zeker als je wilt concurreren met wereldwijd opererende bedrijven.”

Netwerken met andere marketeers

Naast twee dagen met bijdrages van toonaangevende sprekers en experts biedt het evenement een scala aan mogelijkheden om te netwerken met deelnemers uit 40 verschillende landen. Dat kan op de officiële netwerkborrel (met een WK-twist), tijdens de populaire speed networking sessies of tijdens de Meet the Agencies.

Deelname Deelnemers uit bijna 40 landen hebben zich al aangemeld. Veel van hen komen uit Nederland waaronder afgevaardigden van Office Depot, Easytobook, U-Tell Digital SL, REBEL Internet BV, Sanoma en Orangedotcom. Omdat kamers in het gasthotel zelf snel volgeboekt zullen zijn heeft de organisatie een extra hotel geregeld waar deelnemers met korting kunnen overnachten. Tickets kunnen worden besteld via http://www.performancemarketinginsights.com/14/europe/register/ en deelnemers kunnen voorafgaand aan het evenement met elkaar in contact komen via de officiële eventapp.

Gegevens

Begin:
24 juni 2014 @ 08:00
Einde:
25 juni 2014 @ 17:00
Kosten:
€595
Site:
http://www.performancemarketinginsights.com

Locatie

Estrel Hotel
Sonnenallee 225
Berlijn, Duitsland
+ Google Maps
Bekijk de site van Locatie