Gratis advies tijdens de ‘de 24 uur van de reclame’

door Marcel Nanning | Last Updated:   25 oktober 2013

Ondernemers krijgen op 7 november 2013 tijdens ‘de 24 uur van de reclame’ gratis advies van de beste mensen uit het communicatievak. Tijdens de MKB Marathon verzamelen creatieven en strategen zich in De Beurs van Berlage in Amsterdam om ondernemers in persoonlijke brainstormsessies belangeloos te helpen aan goede ideeën.

In deze tijd heeft elke ondernemer zijn handen vol om zijn bedrijfsvoering gezond te houden en de concurrentie een stap voor te blijven. Noodzakelijke vernieuwing blijft achter en kansen blijven onbenut. Innovatie, nieuwe perspectieven en frisse ideeën kunnen helpen om kansen en mogelijkheden wel te zien. De 24 uur van de Reclame gaat ondernemers daarbij helpen.

Op 7 november is er van 13.30 – 17.30 uur in het kloppend hart van De Beurs van Berlage, voor de 2e keer de MKB Marathon. De top van de Nederlandse bureauwereld zit in de MKB DenkTank met 50 top creatieven en strategen klaar om ondernemers gratis een creatief, inspirerend en strategisch advies te geven.

De MKB Marathon wordt mogelijk gemaakt door T-Mobile. Door het combineren van denkkracht kunnen meer kansen worden benut. T-Mobile gelooft in deze vorm van co-creatie en helpt daarom graag om de MKB Marathon mogelijk te maken. De MKB Marathon wordt verder ondersteund door Rabobank Amsterdam, MKB Nederland en de VEA communicatieadvies- bureaus

De MKB Marathon is onderdeel van ‘de 24 uur van de reclame’, het jaarlijkse evenement van de creatieve marketing en reclamebranche. Het idee is dat de communicatie beroepsgroep op deze manier haar kracht inzet om anderen te helpen. Want zeker nu kan iedere ondernemer wel creatieve hulp gebruiken.

Inschrijven voor een gratis MKB Marathon consult

Geïnteresseerd in een advies van een topcreatief of strateeg van de toonaangevende bureaus in Nederland? Hier kunt u zich opgeven en aangeven wat de uitdaging voor uw onderneming of organisatie is. De plaatsen zijn beperkt dus meldt u aan want vol=vol.

De 24 uur van de Reclame

De vierde editie van ‘de 24 uur van de reclame ‘ 2013 “The Next Level” is een initiatief van de BVA (bond van adverteerders) www.bva.nl en de VEA (Vereniging van Communicatieadviesbureaus) www.vea.nl. Het volledige programma van de 24 uur vind u op www.24reclame.nl.

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.