PERSBERICHT – CEOâs, wetenschappers, creatievelingen, filantropen en alle andere TEDx fans die geĂŻnteresseerd zijn de allereerste editie van TEDxUtrecht bij te wonen, kunnen zich vanaf vandaag inschrijven op tedxutrecht.com. Een selectiecommissie bepaalt vervolgens welke inschrijvingen in aanmerking komen voor Ă©Ă©n van de beperkte toegangskaarten.
âMet TEDxUtrecht willen we inspireren en activeren om creativiteit een (nog) prominentere plek in het leven te geven,â zegt Mischa Coster, mede-initiatiefnemer en hoofd communicatie. âWe hebben voor âthink bigâ, âcreative solutionsâ, âembrace the weirdâ en âfree your mindâ gekozen als subthemaâs om het hoofdthema âFull creative potentialâ invulling te geven. Iedereen die hunkert naar creativiteit en innovatieve oplossingen zal op 8 november 2012 geĂŻnspireerd worden.â
TEDxUtrecht verwelkomt Massoud Hassani en Andrei Herasimuck
Met een zorgvuldig samengestelde, bijzondere verzameling sprekers, geeft de organisatie in Utrecht invulling aan dat thema. âWij zijn er bijzonder trots op dat we Massoud Hassani mogen verwelkomen, de jonge, talentvolle ontwerper uit Afghanistan,â vertelt Arjan Haring, een van de initiatiefnemers van de Utrechtse TED-variant. Hassani ontwierp de âMine Kafonâ. Met dit ogenschijnlijk simpele, maar zeer doeltreffende apparaat kunnen landmijnen onschadelijk worden gemaakt. Zo heeft de Afghaan al vele levens gered. Hij zal zijn inspirerende verhaal later ook op een TED-event in de Verenigde Staten vertellen.
Een andere spreker is Andrei Herasimchuk, de Director of design van het succesvolle Twitter, met meer dan twintig jaar ervaring in het ontwerpen van software. Zijn motto is: âThink from the center, design for the edgeâ. Naast Massoud Hassani en Andrei Herasimchuk zullen onder andere Brendan Dawes, Reint Jan Renes en Todd Kashdan spreken.
Inschrijven voor TEDxUtrecht kan via tedxutrecht.com waar ook meer te vinden is over de sprekerslijst. Daarnaast wordt, door te scrollen op de site, met een indrukwekkende animatie het thema âFull creative potentialâ uitgelegd. Via een livestream zijn op 8 november ook alle sprekers te zien op de website, terwijl op een aantal locaties een livecast wordt verzorgd.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Hoe je een evenement op locatie gebruikt als marketinginstrument
Gebruik deze tips om jouw evenement op locatie strategisch in te zetten in jouw marketingplannen. Lees verder!
Hiermee ben je altijd voorbereid op beurs-events
Een eerste indruk geef je namelijk maar Ă©Ă©n keer. Tips voor een goede voorbereiding voor jouw beur-event met succes!
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
Het grootste CRM & CX-event van Nederland
EMERCE B2B Digital: Go or No-Go?
EMERCE B2B Digital: Go or No-Go? Een verslag van de editie in 2023 over funnels, AI, sales & marketing en meer!
B2B marketing: the next big thing
B2B marketing; the future of b2b marketing, 30 juni 2015
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.