Tags: business to business
Een interessante theorie die geldt voor iedere onderneming, zowel b2b als b2c en aanzet tot het nadenken over de diepste lagen van je merk. Simon Sinek heeft een eenvoudig maar krachtig model om te komen tot inspirerend leiderschap dat begint met een âgouden cirkelâ en de vraag âWaarom?â.
Zijn voorbeelden bevatten Apple, Martin Luther King en de Wright Brothers. Zijn gouden cirkel komt volgens Simon precies overeen met hoe onze hersens werken. Een must see voor alle marketeers want deze wetten gelden voor het hele marketing domein, ook dat van b2b marketing.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Een nieuwe profeet?
business-to-business profeet
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
8 tips voor een overtuigende brochuretekst
Hoe schrijf ik een overtuigende brochuretekst, een brochure is marketing en sales dus ga er zorgvuldig mee om! lees de tips!
Marketingplan anno nu: schieten op bewegende doelen
Marketingplan anno nu: schieten op bewegende doelen. Hoe kom je tot een marketingplan dat beter werkt in de praktijk?
B2B Marketing – Steve Minett
B2B Marketing - A radically different approach for business-to-business marketers
Nooit meer wachtwoorden vergeten
Tooltip voor wachtwoordbeveiliging en opslag, KeePass
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.