In vijf stappen naar een nieuwe klant in Duitsland

door Marcel Nanning | Last Updated:   7 april 2016

Tags:

Steeds meer Nederlandse bedrijven kijken over de grenzen voor het aanboren van nieuwe markten. Een grote, interessante markt is Duitsland. Wat betekent het nu om zaken te doen met Duitsland? Hoeveel bedrijven zijn er bijvoorbeeld? En hoe is de Duitse markt verdeeld als het gaat om bedrijfsgrootte of sector? Waar moet je op letten en wat kun je verwachten als je Duitsland als nieuwe markt gaat benaderen? Deze infographic van BoldData helpt ondernemers om in vijf stappen de ideale campagne op te zetten.

Duitse markt bewerken

 

Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b. Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie. LinkedIn
content marketing ebook
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.

We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.