Tags: literatuur tip
Brand Expedition
Een reis langs europa’s meest inspirerende merken
Samenvatting
Recensie
Door Puck Bulthuis
“Brand Expedition las ik tijdens een lange treinreis. Ik had me er heel op erg verheugd vanwege de verrassend eenduidige reacties van juist heel uiteenlopende mensen die martijn’s boek al gelezen hadden. Ik las het boek in 1 ruk uit. Ik genoot van de verhalen van de mensen achter grote merken als Adidas, Lego, Freitag, The Bodyshop, Skype en nog 15 verhalen. Verhalen van mensen die niet aarzelen om het echte verhaal te vertellen. Ik heb Martijn onlangs leren kennen. Daarom begrijp ik des te beter dat al deze mensen Martijn hebben willen ontvangen en hem zo open en eerlijk te woord hebben gestaan.
Martijn is oprecht geinteresseerd in echte merken en de mensen achter die echte merken. Echte merken zijn merken die staan als een huis. Merken waar mensen verknocht aan zijn. Ook heeft Martijn geen verpletterend groot ego. Hij speelt op zo’n natuurlijke manier met de Sociale Media dat het lijkt alsof het de gewoonste zaak van de wereld is. Hij maakte zijn tocht door Europa gesponsord door meerdere partijen. Ik ben reuze benieuwd waar hij over 5 jaar zal zijn!”
Bekijk het intervieuw dat b2bmarketeers.nl met Martijn heeft gehouden.
Meer informatie en verkrijgbaarheid: managementboek.nl
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Wie heeft mijn kaas gepikt? – Spencer Johnson, Kenneth Blanchard
Wie heeft mijn kaas gepikt?
Business Marketing Management – W.G. Biemans
Business Marketing Management - W.G. Biemans
B2B Marketing – Steve Minett
B2B Marketing - A radically different approach for business-to-business marketers
1,5 kilo vol BRANDING
BRANDING door Andy Mosmans van de Adformatie Groep
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.