Tags: briefing, checklist, direct marketing, marktbewerking, schrijven, tips
Het succes van een b2b marketing campagne hangt grotendeels af van de bureaubriefing. Door jezelf te houden aan een format, dwing je jezelf om goed na te denken over de campagne en de gewenste resultaten. Door een briefing goed voor te bereiden en de verwachtingen af te stemmen met het bureau, zul je eerder aangenaam verrast worden.
Bijgaand een checklist om een volledige briefing samen te stellen. Ieder bureau is anders en pakt zaken anders aan, betrek bureau’s hier dus ook in en vraag hoe ze gebriefd willen worden.
Briefing checklist reclamebureau
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Pas op voor markt-autisme!! De kracht van marktfocus.
Hoe houd je focus op de markt en zorg je dat je de grip op de doelgroep niet verliest? lees hier hier in dit artikel.
Toelichting e-mail marketing richtlijnen 2012
e-mail marketing richtlijnen 2012: wat je wel en niet kunt doen met e-mailmarketing. Lees hier onze tips, veel succes!
tips voor een succesvolle direct mail in b2b
12 tips voor een succesvolle direct mail in b2b
Hoeveel prospects heeft u?
wat is de definitie van een prospect
De 3 grote nadelen van bloggen (en de 4 nog grotere voordelen)
bloggen, de nadelen en de voordelen!
7 selectiecriteria voor een CRM oplossing
Selectiecriteria CRM. Waar op te letten als je CRM gaat aanschaffen. Lees eerst onze selectiecriteria tips!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.