Tags: awards, business to business
In navolging van de NIMA AWARDS reikt NIMA op 20 maart 2012 tijdens het B2B Marketing Forum voor het eerst de NIMA B2B AWARD uit. NIMA bundelt hiermee haar krachten in samenwerking met organisator spotONvision en het NIMA Expertiseplatform B2B.
Vanuit de NIMA leden, besturen en betrokkenen keert regelmatig het verzoek terug om B2B Marketing actief onder de aandacht te brengen. Gezien de vertegenwoordiging van B2B binnen de NIMA gelederen, de hoogste tijd om aan dit verzoek gehoor te geven.
Berd Warmelts, Bestuur Expertiseplatform NIMA B2B: âIn 2009 zijn we het Expertiseplatform NIMA B2B gestart. Een van de doelstellingen van dit platform is B2B-professionals te motiveren en te stimuleren. De NIMA B2B AWARD op het B2B Marketing Forum is in onze ogen de perfecte manier om hier de daad bij het woord te voegenâ.
NIMA B2B AWARD
Evenals de NIMA AWARDS, die op 24 november jl. werden uitgereikt, is ook de NIMA B2B AWARD een onafhankelijke marketingbeloning. Met deze prijs wil NIMA aandacht voor Marketing binnen B2B genereren en haar waardering uitspreken. NIMA heeft met de uitreiking van haar NIMA AWARDS jarenlange ervaring op het gebied van jurering en casebuilding.
âDoor de samenwerking met NIMA hopen we de award nog meer aanzien te geven en B2B-marketeers een extra stimulans te gevenâ, zegt Ingrid Archer, Managing Partner bij spotONvision. âIn de B2C-branche kennen we talloze awards en onderscheidingen die vanuit de industrie veel steun en waardering krijgen. Met de NIMA B2B AWARD creĂ«ren we dit ook voor een zeker zo interessant vakgebied.â
Jury Inzendingen worden beoordeeld door de vakjury, bestaande uit:
Berd Warmelts (voorzitter)
Elly Langeveld
Reinier Willems
Pierre van Lamsweerde
Theo van Vugt
Coen Olde Olthof
Schrijf je in en strijd mee
Ben jij of ken jij die onderneming die uitblinkt in overall B2B marketing performance? Een organisatie die een vernieuwing binnen het B2B vakgebied teweeg gebracht? Dan komt deze organisatie in aanmerking voor die NIMA B2B AWARD. Draag deze organisatie voor 15 januari 2012 kosteloos en gemakkelijk aan via het online formulier. Ga voor meer informatie naar www.b2bmarketingforum.nl.
Randvoorwaarden
- Performance kan worden beoordeeld over een periode van 12 maanden.
- De performance past binnen een reeks van prestaties die de B2B onderneming een stevige, gezonde positie in de markt verschaft (continuïteit).
- De nominatie betreft een B2B marketingonderneming of -divisie, geen marketing concept.
- Er kan redelijkerwijs worden geconcludeerd dat er sprake is van overtuigende mate van succes dat zich (ten minste) vertaald heeft in groei in marktaandeel.
Criteria
- De onderneming blinkt uit in overall B2B marketing performance in zijn speelveld.
- De onderneming heeft vernieuwing teweeg gebracht in het vakgebied B2B marketing.
- De onderneming heeft op effectieve wijze een marktpositie verworven die het een competitive advantage heeft opgeleverd (marktgericht)
- De onderneming heeft op unieke/onderscheidende wijze in een behoefte voorzien of een nieuwe behoefte/markt weten te creëren.
- De onderneming draagt bij aan de promotie van het vakgebied marketing doordat het (bijvoorbeeld) zijn inzichten en kennis deelt (onderdeel van de visie, niet incidenteel).
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
De beste reclame is onbetaalde reclame
mond-tot-mond reclame, free publicity
Blog aan je been
Blog aan je been
Een nieuwe profeet?
business-to-business profeet
Flip the Funnel met Joseph Jaffe
Hoe zet je de leadfunnel op z'n kop? Lees hier hoe Joseph Jaffe de funnel omgooit vanuit de klant met de relatie.
Nooit meer wachtwoorden vergeten
Tooltip voor wachtwoordbeveiliging en opslag, KeePass
2012; het jaar van Enterprise Social Networks?
Enterprise Social Networks
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.