Tags: Ondernemen
Voor een marketeer is een telefoon een onmisbaar gereedschap geworden. Je hebt hebt je telefoon eigenlijk altijd wel nodig. Het maakt niet uit of je op kantoor werkt. Of dat je veel onderweg bent. Of dat je vanuit huis werkt. Een goede telefoon is belangrijk om productief te kunnen zijn. Maar met zoveel opties op de markt kan het lastig zijn om de juiste telefoon te kiezen die voldoet aan jouw behoeften op de werkvloer. In dit artikel geven we je tips en advies over hoe je een goede telefoon voor op de werkvloer kunt uitzoeken.
Bepaal jouw behoeften
Voordat je een telefoon kiest voor op de werkvloer, is het belangrijk om eerst je behoeften te bepalen. Denk na over welke functies en specificaties voor jou belangrijk zijn. Moet de telefoon bijvoorbeeld een goede camera hebben voor het maken van foto’s? Of heb je een telefoon nodig met een lange batterijduur voor langdurig gebruik op een drukke werkdag? Zorg dus eerst dat je je behoeften duidelijk hebt. Dan kun je daarna gaan zoeken naar een telefoon die aan jouw eisen voldoet.
Een greep uit de behoefte van een marketeer voor de smart phone:
- Foto’s maken tijdens beurzen
- Research voor content
- Leads checken in CRM-app
- Website performance checken in Google dashboard
- Linkedin timeline checken & berichten plaatsen
- E-mail checken
- Teams, Whatsap, Linkedin-berichten en bedrijfscommunicatie-tools.
- Projecten bijhouden in app van projectmanagement tool
- Bellen
- Intranet lezen bedrijf
De ideale telefoon
- Idealiter kies je een telefoon uit die het allemaal heeft. Dat betekent dat hij een goede camera heeft, een lange batterijduur en snelle prestaties. Je wilt foto’s kunnen maken van documenten, presentaties of andere werkgerelateerde zaken.
- Daarnaast zorgt een lange batterijduur ervoor dat je de hele dag door kunt werken zonder je zorgen te maken over een lege telefoon. Een voorbeeld van een telefoon die dit heeft is de Google Pixel 9.
- Het is ook handig om hier een goed abonnement bij uit te zoeken. Dan weet je zeker dat je genoeg belminuten en data hebt. Een Google Pixel 9 met abonnement is dus een goede keuze voor op de werkvloer.
Kies voor betrouwbaarheid en duurzaamheid
Op de werkvloer is betrouwbaarheid en duurzaamheid van groot belang. Je wilt niet dat je telefoon plotseling uitvalt tijdens een belangrijke conferentiegesprek of dat de telefoon snel beschadigd raakt door dagelijks gebruik. Daarom is het belangrijk om te kiezen voor een telefoon van een betrouwbaar merk met een goede reputatie op het gebied van kwaliteit en duurzaamheid.
Zo kun je erop vertrouwen dat je telefoon lang meegaat en goed blijft functioneren onder verschillende omstandigheden op de werkvloer.
Let op de beveiliging
Op de werkvloer is het belangrijk om te letten op de beveiliging van je telefoon. Je wilt voorkomen dat gevoelige bedrijfsinformatie in verkeerde handen valt of dat je telefoon gehackt wordt. Kies daarom voor een telefoon met goede beveiligingsfuncties zoals vingerafdruk- of gezichtsherkenning, encryptie van gegevens en regelmatige beveiligingsupdates. Het is daarnaast ook belangrijk dat je goede wachtwoorden uitkiest die niet snel gehackt kunnen worden. Probeer dus een beetje origineel te zijn met het kiezen van een wachtwoord. Bovendien is het belangrijk om je wachtwoorden regelmatig te veranderen. Zo verklein je de kans dat je telefoon gehackt wordt. En zo kan er dus ook geen bedrijfsinformatie in verkeerde handen vallen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Dit zijn de banen van de toekomst, ook voor marketing!
Welke banen bestaan nu nog niet maar in de toekomst wel? Algemeen maar ook specifiek voor marketing, check het hier!
White label SEO: Zoekmachineoptimalisatie uitbesteden voor jezelf én voor je klanten
white label seo: wat is het en wat heb jij er aan met jouw bureau? Lees onze tips en adviezen voor het uitbesteden van SEO
Handige methodes om snel en effectief de voorraden van jouw webshop bij te houden
Handige methodes om snel en effectief de voorraden van jouw webshop bij te houden. Lees deze handige tips voor als je gaat groeien!
Wat is SD-WAN en hoe helpt het jouw marketingbureau?
Wat is SD-WAN en wat heb jij er aan met jouw organisatie? Deze netwerktechniek wordt razendsnel populair, tijd voor alle ins en outs!
Alles wat je moet weten over PAGO als marketing professional
PAGO (periodiek arbeidsgezondheidskundig onderzoek) is gericht op de risico’s die te maken hebben met het werk. Lees alles hier...
Techzaken op de werkvloer? Om deze 3 must haves kun je niet heen!
Techzaken zijn onlosmakelijk verbonden aan de moderne marketeer. Je omringt je met technische middelen het werk beter te maken. Onze tips!
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.