Hoe zet je de extra stap in beleving met een horeca-onderneming? De gast kijkt naar ieder detail in de horeca. Van glas tot barbenodigdheden!
De kracht van persoonlijk contact voor duurzame relaties in b2b wordt onderschat. Wij geven tips om hier voordeel mee te doen!
Het storybrand framework helpt je op de juiste manier het verhaal van jouw bedrijf te vertellen zodat het werkt! Lees onze tips!
Een zo optimaal mogelijke klantbeleving (Customer Experience Management, CEM) is een kerncomponent van zakelijk succes. Lees onze tips!
wat is 'customer lifetime value'? Hoe bereken je deze CLV in de B2B-markt? Welke klantwaardes zijn er behalve geld? En hoe bereken je die?
Op zoek naar een groot bereik in korte tijd? Overweeg buitenreclame! Je maakt impact én biedt een omnichannel ervaring! Lees onze tips!
Een persona maken helpt je daarbij. Je gaat alle beschikbare informatie over jouw ideale klant verzamelen, nieuwe informatie ophalen
Hoe zorg je voor een datagerichte b2b organisatie met een positief koopproces en zo weinig persoonlijke interactie-momenten?
In dit artikel duiken we in de wereld van snelle funnels en geven we tips om jouw funnel te laten vlammen!
5 tips voor fabrikanten om de digitale klantreis te verbeteren (met voorbeelden). Ppersonalisatie, integratie en meer!
Het effect van goodiebags bij online evenementen inclusief tips en voorbeelden voor jouw online event.
Dat een professionele uitstraling je de nodige voordelen als bedrijf oplevert behoeft geen verder uitleg. Maar hoe zorg je daar nu eigenlijk voor?
Wat zijn de succesfactoren die games nu zo aantrekkelijk maken bij adverteerders en marketeers?
Ken jij de buyer journey van jouw doelgroep? ✅Lees meer over de ‘wet van zeven contactmomenten’ en trek jouw doelgroep over de streep. Lest go!
De reis van oriëntatie naar aankoop is een hele andere weg geworden. Hoe ga je in 9 stappen naar de ideale klantreis?
De hoogste tijd dus voor een blog over de buyer journey waar (online) marketeers en ondernemers hun voordeel mee kunnen doen.
Wat is een Buyer Persona en hoe zet je ze op? Tips en adviezen voor goede Buyer Persona's in business-to-business.
“De klantbeleving is de afgelopen jaren steeds complexer geworden, in zowel business-to-consumer als business-to-business."