Je doet als handelsbedrijf bijna niet meer mee als je je afnemers niet bedient met een e-commerce dienst. Maar hoe beslis je wat je gaat doen? Op welke manier richt je je webshop model in? Waar moet je op letten? Welke tools kun je gebruiken?
Handige methodes om snel en effectief de voorraden van jouw webshop bij te houden. Lees deze handige tips voor als je gaat groeien!
Je webshop laten groeien, zo pak je dat aan! Ook een b2b webshop groeit met deze basis principes. Lees onze tips!
Gepersonaliseerde content marketing wordt door slimme bedrijven succesvol ingezet om de omzet van hun webshop te verhogen.
Hoe je de klantervaring verbetert, kosten bespaard én de winst verhoogt door het uitbesteden van de logistiek van jouw b2b e-commerce.
4 manieren om als marketeer webshops van dienst te zijn. In deze blog vertellen we je over de verschillende manieren waarop jij waardevol voor hen kunt zijn.
Wil jij jouw webshop nog beter laten draaien en meer succes boeken? In deze blog bespreken we diverse tips voor webshopoptimalisatie.
White label webshop: wat is het en wat zijn de voordelen ervan? Merkloze producten die je in jouw webshop kunt verkopen onder eigen merk.
Het uitbesteden van professioneel transport en logistiek: de voordelen & tips! Lees ze hier zodat jij de juiste aanpak kiest!
De invloed van B2B e-commerce-software op IT en bedrijfsresultaten. Resultaten van grootschalen e-commerce onderzoek
Dit zijn de belangrijkste voordelen van een MACH-architectuur
De 5 grootste voordelen van een Magento webshop. Lees hier hoe je met Magento succes kunt boeken met jouw e-commerce
Op zoek een b2b e-commerce platform voor jouw bedrijf? Bekijk de beste software en ontdek onze tips voor het kiezen van de juiste software.
Ondanks de concurrentie is het goed mogelijk een succesvolle webshop te beginnen, met deze tips helpen we je op weg.
Wat is ervoor nodig om zowel klanten als salesmedewerkers de webshop te omarmen als onderdeel van de ideale omnichannel-mix?
Veel webshops krijgen geen updates en securitypatches meer en zijn dus onveilig. Duizenden B2B webshops lopen gevaar.
5 tips voor fabrikanten om de digitale klantreis te verbeteren (met voorbeelden). Ppersonalisatie, integratie en meer!
Tips voor het goed, veilig en snel verzenden van pakketjes en het ontvangen van goede reviews voor jouw bestellingen
In samenwerking met Sortlist hebben wij 8 bureaus geselecteerd die u daar uitstekend mee kunnen helpen. Bekijk hier 8 e-commerce bureaus:
Razendsnelle disruptie en hoge verwachtingen: Met deze informatie ben jij klaar voor de b2b e-commerce uitdagingen van 2021.
M-commerce - hoe optimaliseer je je webwinkel voor mobile? Een optimale webshop beleving op mobile devices maakt het verschil. Lees de tips
Bedrijven brengen volledig gepersonaliseerde in b2b e-commerce aan. Daarmee bieden ze verbeterde online shopping ervaringen voor b2b klanten.
Wat kun je doen om online bestelfouten en retouren te verminderen? In deze blog vind je 4 cruciale tips om deze te voorkomen in e-commerce
Daarom vind je in dit artikel alle informatie die je nodig hebt omtrent het versturen van zakelijke pakketten.
Hoe gaat de B2B e-commerce er in 2019 uitzien? Zal er sprake zijn van radicale veranderingen of zet de digitale transformatie zich geleidelijk door?
Welke vier zaken moeten sowieso op orde zijn om de piekperiode zo goed mogelijk door te komen met b2b e-commerce?
100 Chief Executive Officers, Chief Digital Officers en Chief Innovation Officers van verschillende B2B organisaties wereldwijd zijn gevraagd hoe ze investeren welke rol cultuur speelt in de nodige transformatie.
Naar alle waarschijnlijkheid wil je zo veel mogelijk uit je B2B webshop halen. Ook qua omzet. Daarom hebben wij een aantal sprekers van het Groothandel E-commerce Event gevraagd wat volgens hen de manier is om je B2B e-commerce omzet een flinke boost te geven
Klantsegmentatie: Door het verdelen van leads en/of klanten in kleinere groepen wordt een gerichtere en efficiëntere communicatie mogelijk.
E-commerce optimaliseren? Check deze 5 onmisbare nieuwe spelers in je digitale organisatie
De term multichannel is al hopeloos verouderd. Multichannel suggereert namelijk dat online een ‘apart’ kanaal is. En E-commerce Managers dan?
Customer experience, of CX zoals de algemeen aanvaarde afkorting luidt, is de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden voor B2B-organisaties.
Vorig jaar heeft 216digital een artikel gelanceerd over de trends in b2b e-commerce. Daarvoor ben ik ook geïnterviewd. Welke innovaties verwacht jij?
Alles over succesvolle B2B digital transformation, digital marketing en ecommerce
De psychologie van e-commerce
B2B industriesector loopt achter met e-commerce, in andere sectoren loopt b2b Nederland voor
Hoe maak je van jouw B2C webshop een B2C + Zakelijke webshop waar b2b klanten ook kunnen bestellen. Overbrug het verschil tussen b2c en b2b met deze tips
Grip op stormachtige groei met b2b e-commerce