Inspirerende business interviews voor b2b marketeers met ondernemers, marketeers en vakidioten.
Waarom je in 2024 een community manager wilt hebben; uitleg, tips voor een sterke community voor jouw organisatie
Artificial intelligence in B2B zweeft door de business en krijgt langzaam voetjes aan de grond. Hoe staat het nu met de ontwikkelingen van AI in Nederland?
in de B2B-markt mag je mensen professioneel aanspreken. Mensen zoals jij, die je zo goed mogelijk probeert te helpen.
Marijke Vreugdenhil is Marketing Specialist bij industrieel toeleverancier MAG45, ze probeert B2B-marketing naar een hoger niveau te tillen
Mascha Borsboom is Content Specialist bij technisch groothandel Imbema. Ze heeft de b2b marketing van haar bedrijf flink zien veranderen richting content marketing.
Interview: B2B Marketeer Marlene Dekkers over 75 LinkedIn-video's..en wat ze daar van heeft geleerd!
“Ik vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.”
“Ik vind B2B marketing ongelofelijk interessant, je kunt je veel beter inleven in je klant.
Volgens Engman gaat het bij mega deals over het combineren van sales- en marketingtechnieken. . Soms noem ik ABM dus ook wel key account marketing.”
Interview | Camille Borsjé, Head of Marketing Communications EMEA, IDEXX Laboratories
Interview | Bart Strijker van Jelba over B2B e-commerce en B2B leadgeneratie
Interview | Igor la Vos, CEO Bruynzeel Storage Group BV over klantgericht werken en nieuwe Marketing. Marketing Automation, samenwerking en klantcampagnes
crowd expedition
Brand expedition