Elke organisatie heeft tegenwoordig wel een Facebookpagina. De organisatie probeert hiermee in contact te komen met doelgroepen en stakeholders. Dit contact brengt verschillende effecten met zich mee, maar welke effecten dit precies zijn, weet niemand. Harm ter Halle onderzoekt in welke mate Facebookpagina’s van organisaties effectief zijn, en welke effecten het heeft op het publiek van organisaties. Bovendien zal het onderzoek ook belangrijke implicaties bevatten voor online marketingstrategieen.
Facebook onderzoek & SWOCC
Het onderzoek wordt begeleid door een onderzoeker die verbonden is aan Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) en de Universiteit van Amsterdam.
Meedoen
Harm heeft respondenten nodig. Je kunt meedoen aan het onderzoek en ontvangt in ruil daarvoor gratis de onderzoeksresultaten. Laat op deze pagina je email adres achter, je ontvangt dan binnenkort twee keer een mail met het onderzoek.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Registratie vijfde editie B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 geopend!
B2B Marketing Forum
Tips voor B2B leadgeneratie met Twitter
Tips voor B2B leadgeneratie met Twitter
Praktische marketingtips voor MKB (deel 1)
marketingtips voor MKB
b2b marketing facts & figures in 4,5 minuut
b2b marketing facts
Schoolvoorbeeld voor verhogen van productiviteit én gezondheid
verhogen van de productiviteit
Onderzoek: Nederlanders krijgen jaarlijks 210 zakelijke tips via mond-tot-mondreclame
Onderzoek: Nederlanders krijgen jaarlijks 210 zakelijke tips via mond-tot-mondreclame. Resultaten van de Nationale Marketingtelling
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.