Tags: Media, persbericht
PERSBERICHT | Adverteerders die zich richten op Zakelijke dienstverlening kunnen vanaf vandaag op nrcmedia.nl gratis een whitepaper downloaden met gedetailleerde en vooral relevante informatie over deze branche. Het whitepaper (getiteld âZakelijke dienstverlening Insightâ) geeft interessante inzichten in omvang, samenstelling en interesses van consumentengroepen. Daarmee speelt de uitgever van NRC Handelsblad en nrc.next in op de behoefte van adverteerders om een zo effectief mogelijke marketing- en communicatiestrategie te ontwikkelen, die gebaseerd is op feiten.
Zo blijkt 8% van de beroepsbevolking tot de zakelijke beslissers te horen, personen die worden beschouwd als sleutelfiguren bij de aankoop van producten en diensten. Het grootste deel (71%) is werkzaam in het midden- en kleinbedrijf. Deze groep is vooral te bereiken via internet: 35% is maximaal een half uur online, 33% een half uur tot anderhalf uur en 32% meer dan anderhalf uur per dag. De gegevens in de Insight zijn in opdracht van NRC Media samengesteld door Motivaction, een onafhankelijk bureau voor onderzoek en strategieontwikkeling.
Als bronnen gebruikte Motivaction onder andere NOM (Nationaal Onderzoek Multimedia), STIR (bureau voor internet bereiksonderzoek) en DMS (Decision Makers Survey). NRC Media heeft behalve voor de branche Zakelijke dienstverlening ook Insights beschikbaar voor FinanciĂ«le dienstverlening, Automotive, Kunst en Cultuur en âConsumentenelektronica, ICT & Telecomâ.
Van iedere Insight wordt ook een infographic afgeleid, die via weblogs en social media verspreid gaat worden. De volledige versie is beschikbaar op nrcmedia.nl/adverteren. âAls uitgeverij zijn wij dagelijks bezig om de consument te beraken met relevante en interessante content,â zegt Jan van der Marel, directeur-uitgever NRC Media. âDie kennis en ervaring delen we graag met adverteerders, zodat die beter hun marketing- en commerciĂ«le doelstellingen kunnen behalen. Al eerder dit jaar hebben wij samen met de beste partijen op het gebied van online marketingstrategie, social media, SEO, augmented reality & 3D animaties, webcare, online videocontent en webcasting een uniek en onafhankelijk kennisnetwerk opgericht. Zo geven wij invulling aan de belofte dat NRC Media een kennispartner is voor adverteerders en mediabureaus.â
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Helen Faasse treedt terug als directeur BVA bond van adverteerders
BVA bond van adverteerders
Brand Expedition: Eerste video voorleesboek op YouTube
brand expedition op youtube
Nieuwe Accountmanager Sales Business Efteling: Jochen van Eijck
Nieuwe Accountmanager Sales Business Efteling
Kwart van Nederlandse ondernemers doet zaken over de grens
Ondernemers over de grens
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
B2B industriesector loopt achter met e-commerce
B2B industriesector loopt achter met e-commerce, in andere sectoren loopt b2b Nederland voor
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.