Tags: content marketing, infographic
Dat Content Marketing in de lift zit is inmiddels wel duidelijk. Onderstaande b2b infographic (ja, soms kom je er weer eentje tegen) onderstreept dit op een geweldige manier. De kengetallen zijn helder: ook de b2b marketeers geloven in Content Marketing.
Ook zien we dat de traditionele media ingehaald zijn door de digitale media voor de verspreiding van de content. Daarnaast zien we steeds meer focus op kwaliteit Ă©n de visualisatie van de content (webinars, webcasts, video, infographics, etc.).
Bron:Â Blueglass
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Patrick van Zandwijk: “Kennis delen is de sleutel tot het groeien van je B2B-bedrijf”
“Ik vind B2B-marketing uitdagender, B2C-marketing is toch wat 'makkelijk'. Rond B2B-marketing zit veel meer complexiteit.”
Van marketingbureau naar software leverancier
Van Marketing Bureau naar Software Leverancier
De Google Hummingbird update; wat verandert er voor Content Marketeers?
Google Hummingbird update
4 Content Marketing tactieken voor meer traffic in 2022
Een aantal ontent marketing tactieken die ik inzet om b2bmarketeers.nl te laten groeien in 2020: content updates, linkedbuilding, richt snippets en meer!
Kleurrijke seo met content confetti
Kleurrijke seo met content confetti
Hoe vindt merkbeleving haar weg in b2b marketing?
In 1999 presenteerden Pine & Gilmore hun theorie over de relatie tussen het toevoegen van belevenissen en een succesvolle merklading. Hoe vindt merkbeleving haar weg in b2b marketing?
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.