Tags: budget, persbericht
PERSBERICHT | Almere, 4 september 2012 – Dit jaar is autoverhuurder Budget in nog meer steden en plaatsen in Europa vertegenwoordigd. Budget heeft 150 nieuwe verhuurlocaties geopend in Spanje, Frankrijk, Duitsland, Italië, Engeland en Nederland. Door deze uitbreiding kunnen vakantiegangers en zakenlieden in Europa op steeds meer plaatsen bij de autoverhuurder terecht. Budget is met circa 3.600 vestigingen in 125 landen één van de grootste internationale autoverhuurders ter wereld.
,,Met de uitbreiding van het aantal verhuurlocaties willen we dat Budget voor iedereen bereikbaar is, zowel voor particulieren als zakenlieden”, aldus Erik Groen, Managing Director bij Avis Budget Nederland. ,”Met het toenemende aantal vestigingen springen wij in op de groeiende vraag naar betaalbare huurauto’s. Ook in Nederland openen wij op korte termijn nog meer locaties, zo heeft Budget begin september haar deuren geopend in Capelle aan den IJssel. Met het openen van deze nieuwe verhuurstations kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn”.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Beste Werkgevers 2013; SAS, ORMIT en Q42
Beste Werkgevers van Nederland 2013
HubSpot opent vestiging in Amsterdam op zoek naar groei
HubSpot opent vestiging in Amsterdam op zoek naar groei. De marketing automation en CRM-sterspeler zoekt naar groei in Nederland
De Marketeer of the Year 2013 nominaties zijn bekend!
Marketeer of the year 2013
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
PostNL neemt startup Marvia over
PostNL neemt startup Marvia
NRC Media biedt adverteerders “insight” in de branche Zakelijke dienstverlening
Insight
![content marketing ebook](https://sp-ao.shortpixel.ai/client/to_webp,q_glossy,ret_img/https://usercontent.one/wp/www.b2bmarketeers.nl/wp-content/uploads/2021/11/nummer-1-contentmarketing-thumb.png?media=1733252709)
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.