Tags: persbericht
Persbericht
Amsterdam, 22 september 2022 – HubSpot, het customer relationship management (CRM)-platform dat wereldwijd bedrijven helpt groeien, heeft zich gevestigd in Nederland. Deze maand opende HubSpot zijn kantoor in de Mondriaantoren aan het Amstelplein in Amsterdam. Daarmee breidt het hybride bedrijf, met ruim 7.000 medewerkers en zo’n 150.000 klanten in meer dan 120 landen, zijn internationale aanwezigheid verder uit. Recent opende HubSpot ook vestigingen in Ontario (Canada) en Madrid.
Amsterdam als tech hub
HubSpot kiest mede voor Amsterdam vanwege haar sterke ecosysteem. Amsterdam is een van de snelst groeiende tech hubs in Europa: wereldwijd staat Nederland op plek vier als het gaat om de totale market cap van publieke techbedrijven. Internationale klanten en partners spelen een grote rol in de missie van HubSpot om miljoenen organisaties te helpen groeien. In het eerste kwartaal van dit jaar waren de internationale inkomsten goed voor 46% van de totale inkomsten.
Flexibiliteit voor werknemers
Christian Kinnear, Chief Sales Officer bij HubSpot: “De afgelopen jaren zijn mij twee dingen duidelijk geworden. Ten eerste hebben bedrijven over de hele wereld behoefte aan eenvoudige maar effectieve tools om te blijven groeien. Ten tweede zijn werknemers op zoek naar flexibiliteit in wanneer, hoe en waar ze werken. Door te investeren in de groei van onze wereldwijde aanwezigheid kunnen we onze klanten de juiste service bieden, waar ze zich ook bevinden, en bieden we techtalenten een flexibele werkomgeving bij een succesvolle en ambitieuze internationale organisatie.”
Het kantoor in Amsterdam maakt 100% gebruik van hernieuwbare energie, net als de andere kantoren van HubSpot. Naast de focus op een duurzame toekomst maakt het bedrijf zich hard voor diversiteit. Zo zijn 50% van de leidinggevenden bij HubSpot vrouw, waaronder 4 op C-suite-level. HubSpot, onlangs voor het tweede opvolgende jaar erkend als leider in het Magic Quadrant voor Marketing Automation Platforms, is daarnaast uitgeroepen tot #2 Best Places to Work in 2022 door Glassdoor’s Employees’ Choice Awards. Het Amsterdamse kantoor van Hubspot moet dezelfde energie gaan uitstralen voor werknemers, met veel oog voor flexibiliteit en transparantie.
Yamini Rangan, CEO van HubSpot: “We zijn verheugd om de deuren van HubSpot in Amsterdam te openen en ons aan te sluiten bij de lokale tech gemeenschap. Onze internationale activiteiten groeien jaar na jaar en Nederland biedt een grote kans voor verdere groei. We zijn gepassioneerd om schaalbare bedrijven te helpen groeien. Ik kijk ernaar uit om onze impact uit te breiden, dankzij onze lokale klanten, partners en medewerkers.”
Lees ook: Hubspot review
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Adformatie Groep neemt Tijdschrift voor Marketing over van NIMA
Marketing als verbeteraar van bedrijfsprocessen
Marketing als verbeteraar van bedrijfsprocessen, Proefschrift Alex Klein pleit voor nieuwe rol marketing binnen organisaties
Offorte lanceert: offertes die zichzelf schrijven met kunstmatige intelligentie
offertes die zichzelf schrijven met kunstmatige intelligentie. De AI Tekstschrijver helpt om te inspireren, creëren en te automatiseren.
FD Mediagroep neemt belang in opleidingsplatform Springest
FD Mediagroep, bekend van onder andere het FD, BNR Nieuwsradio en Company Info, heeft een strategisch belang genomen in Springest.
Forse groei vacatures Marketing & Communicatie
Forse groei vacatures Marketing & Communicatie
DSM wint Kristalprijs voor meest transparante jaarverslag
dsm
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.