door Marcel Nanning |
Last Updated: 14 augustus 2012
Tags: persbericht
PERSBERICHT | PostNL neemt Marvia over, een jong software bedrijf actief op het gebied van desktop publishing (DTP). Marvia biedt een online toepassing waarmee klanten zelf advertenties, flyers, folders, POS-materiaal, visitekaartjes en posters kunnen produceren en vervolgens doorsturen naar printers en distributeurs. Met de overname van deze activiteiten versterkt PostNL zijn geïntegreerde dienstverleningsketen.
Met de online tool van Marvia kunnen ondernemingen kosten besparen op het gebied van DTP en boekt de organisatie tijdswinst bij het opmaakproces van printmateriaal terwijl de huisstijl bewaakt en beheerd wordt.
Arnoud Haverlag, Co-founder van Marvia zegt: “Zowel op strategisch vlak als op het gebied van productontwikkeling is er al geruime tijd een goede klik tussen PostNL, één van de bekendste bedrijven van Nederland, en onze startup. Wij zijn dan ook erg trots dat wij deze volgende stap in de ontwikkeling van ons bedrijf kunnen zetten. Onze samenwerking biedt buitengewoon veel kansen op zowel strategisch als commercieel gebied.”
Sipke Spoelstra, Directeur bij PostNL Data en Document Management zegt: “Met de overname van Marvia voegt PostNL een belangrijke schakel toe aan zijn dienstverleningsketen op het gebied van document oplossingen en direct marketing. Onze klanten kunnen nu profiteren van de kosten- en tijdsvoordelen die Marvia biedt in het opmaakproces van printmateriaal. En wij verzorgen uiteraard ook graag de print, verzending en inkoop van het materiaal. De klant kan nu kiezen uit een nog completer aanbod van diensten.”
Oprichter en hoofdredacteur van b2bmarketeers.nl, het weblog over b2b marketing over Marketing Strategie, Content Marketing, Marketing Automation, CRM, Project Management en Account Based Marketing. Marcel heeft gewerkt bij CRM partners, b2b marketing bureau's en De Efteling als b2b marketeer. Hij is eigenaar van Nanning Marketing , een marketingbureau gericht op resultaatgerichte content marketing voor b2b.
Marcel gelooft in wederzijdse groei door het delen van kennis, ervaringen en visie.
LinkedIn
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
HubSpot opent vestiging in Amsterdam op zoek naar groei
HubSpot opent vestiging in Amsterdam op zoek naar groei. De marketing automation en CRM-sterspeler zoekt naar groei in Nederland
Beste Werkgevers 2013; SAS, ORMIT en Q42
Beste Werkgevers van Nederland 2013
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
TEDxUtrecht inspireert met sprekers van wereldniveau
Budget opent 150 nieuwe verhuurlocaties
Budget opent 150 nieuwe verhuurlocaties
18% meer vacatures op het gebied van marketing en communicatie
18% meer vacatures op het gebied van marketing en communicatie
Schrijf je in voor de b2b updates en ontvang gratis cheat sheet: Nummer 1 met Content Marketing 🏆.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.