Woerden , 19 november 2013 – Tijdens het B2B Marketing Forum op 13 maart 2014 zal voor de vijfde keer op rij de B2B Marketing Award worden uitgereikt. Organisator B2B marketingbureau spotONvision zet, in samenwerking met BBP Media, op deze manier de meest unieke organisatie en marketingstrategie in de spotlights. De winnaar zal bekend worden gemaakt op 13 maart 2014 in ‘DeFabrique’ te Utrecht.
Het Forum biedt marketeers de mogelijkheid om elkaar te ontmoeten en te inspireren. Het is ‘the place to be’ voor de B2B marketing en communicatie-professional. De Award wordt dan ook uitgereikt aan de organisatie die, met haar marketingstrategie, met kop en schouders boven anderen uitsteekt.
Op http://www.b2bmarketingforum.nl/award is meer te vinden over de award en hoe bedrijven een nominatie kunnen indienen. Inschrijven voor de nominatieronde is mogelijk tot 17 januari 2014. Daarna worden de inzendingen beoordeeld door een vakjury.
De vakjury bestaat dit jaar uit: De juryvoorzitter Ment Kuiper. Hij is directeur bij Novis Competence Center en docent bij Lectric. Hij wordt vergezeld door de juryleden: Tristan Lavender, Corporate content manager bij Deloitte en Truus Koppelaar, directeur marketing en communicatie van AFAS Software. Zij zullen met de stem van het publiek op 13 maart bepalen wie de winnaar is.
Tijdens het B2B Marketing Forum in 2013 sleepte Food Reporter van Deli XL de prestigieuze prijs in de wacht.
Registreren kan via deze link.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Weg met de stropdassen en salestechnieken
sales
2012; het jaar van Enterprise Social Networks?
Enterprise Social Networks
Waarom de rol van de e-commerce manager verdwijnt
De term multichannel is al hopeloos verouderd. Multichannel suggereert namelijk dat online een ‘apart’ kanaal is. En E-commerce Managers dan?
Sfeerimpressie van Emerce B2B Online 2016 “Digital is a culture not a department”
Sfeerimpressie van Emerce B2B Online 2016 "Digital is a culture not a department"
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
Bedrijven lopen achter in digitalisatie B2B klantloyaliteit
B2B marketing: the next big thing
B2B marketing; the future of b2b marketing, 30 juni 2015
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.