E-mail marketing automation specialist Spotler heeft een nieuwe oplossing aan het productportfolio toegevoegd: Spotler B2B. In dit product komen e-mail marketing automation en leadgeneratie software samen. Zo worden B2B-organisaties in staat gesteld om naast het versturen van nieuwsbrieven, het inzetten van event driven (nurturing) campagnes ook van anonieme bezoekers mooie leads te maken.
Succesvolle e-mail marketing is meer dan alleen het versturen van e-mail nieuwsbrieven. Spotler biedt uitgebreide toepassingsmogelijkheden om met je doelgroep te communiceren. Spotler B2B helpt om je resultaten te optimaliseren Ă©n om anonieme websitebezoekers te converteren naar herkenbare leads voor sales. In het laatste geval wordt op basis van IP(-adres) de match gemaakt tussen bezoekende organisatie en de bedrijfsnaam die bij de organisatie hoort. Zo wordt met Spotler B2B realtime inzichtelijk gemaakt welke organisaties je website bezoeken.
Waarom leadgeneratie software?
“Iedere B2B-marketeer genereert natuurlijk het liefst zoveel mogelijk goede Marketing Qualified Leads, zodat sales hen succesvol kan opvolgen. Dit kan via zowel offline als online kanalen. Maar 95% van je bezoekers op je website verlaat deze weer zonder enige actie te ondernemen.”, aldus Mark van den Berg, Commercieel Manager bij Spotler. Daarin biedt de leadgeneratie software van Spotler nu uitkomst.
Integratie met Spotler software
De techniek is opgenomen in de e-mail marketing automation software van Spotler. Als contacten in je e-mail bestand doorklikken vanuit een nieuwsbrief naar de website, wordt op basis van hun e-mail domein automatisch een koppeling gemaakt met het IP-adres van het bedrijf waar deze persoon werkt. Hierdoor is precies te volgen welke pagina’s dit contact heeft bezocht. Dat maakt het mogelijk om direct de juiste actie te ondernemen en Sales met genoeg munitie de MQL’s te laten converteren naar potentiële klanten.
Over Spotler
Spotler ontwikkelt en levert e-mail marketing automation- en leadgeneratie software en helpt meer dan 5.000 gebruikers in Nederland om e-mail marketing en marketing automation effectief in te zetten. Spotler levert hiervoor niet alleen de software, maar ook de services die nodig zijn om succesvol te starten en daarna meer rendement te halen uit deze kanalen.
Aanbevolen artikelen rondom dit thema
Wat is een Customer Data Platform en wat heb je er aan?
Wat is een Customer Data Platform en wat heb je er aan? Lees alles over CDP's, het verschil met CRM, de belangrijkste integraties en meer!
Van marketingbureau naar software leverancier
Van Marketing Bureau naar Software Leverancier
Whitepapers inzetten voor b2b leadgeneratie
Whitepapers inzetten voor b2b leadgeneratie
B2B marketing trends 2024: de belangrijkste ontwikkelingen
Welke b2b marketing trends komen er op je af in 2023? In dit artikel bespreken we de belangrijkste ontwikkelingen. Lees snel door!
Account based marketing: de omgekeerde salesfunnel
Wat is Account Based Marketing automation? Lees het in deze blogbijdrage
HubSpot CRM review 2024: snelgroeiende CRM-knaller
HubSpot CRM: wat is het en voor welke bedrijven is het interessant? âś… Lees hier onze HubSpot CRM review 2024.
We respecteren uw privacy, u kunt zich op ieder moment afmelden voor deze nieuwsbrief.